четвртак, 2. фебруар 2012.

Пуче пушка низ гору зелену

Пуче пушка, пуче пушка, џанум,
их, леле, Стано,
низ гору зелену, низ гору зелену.

Пуче пушка, пуче пушка, џанум,
их, леле, Стано,
низ гору зелену, низ гору зелену.

Па погоди, па погоди, џанум,
их, леле, Стано,
Рашу буљубашу, Рашу буљубашу.

Па погоди, па погоди, џанум,
их, леле, Стано,
Рашу буљубашу, Рашу буљубашу.

Раша паде, Раша паде, џанум,
их, леле, Стано,
у траву зелену, у траву зелену.

Раша паде, Раша паде, џанум,
их, леле, Стано,
у траву зелену, у траву зелену.

Бре, не дајте, бре не дајте, џанум,
их, леле, Стано,
Рашу буљубашу, Рашу буљубашу.

Бре, не дајте, бре не дајте, џанум,
их, леле, Стано,
Рашу буљубашу, Рашу буљубашу.

 Биљана Крстић

Сцена из филма "Зона Замфирова" у којој
Биљана Крстић пева ову песму

1 коментар:

  1. ПУЧЕ ПУШКА
    1.
    Пуче пушка, пуче пушка,
    море, пуче пушка, ој, леле,
    Стано, из горе зелене,
    Из горе зелене.
    2.
    Те удари, те удари,
    море, те удари, ој, леле.
    Стано, Ранчу, буљубашу,
    Ранчу буљубашу.
    3.
    Ранча паде, Ранча паде, море,
    Ранча паде, ој, леле,
    Стано, ем тијо говори,
    ем тијо говори.
    4.
    Нос’те ме, нос’те ме,
    море, нос’теме, ој, леле,
    Стано, у нова градина,
    у нова градина !

    ТОМИСЛАВ ЂУРИЋ
    Српска песмарица
    Савез Срба у Румунији
    Темишвар 2006




    ПУЧЕ ПУШКА...

    Пуче пушка из горе зелене
    Те удари Ранчу буљубашу
    Ранча паде ем тијо говори:
    Носите ме у нова градина,
    Са пушће ми гроба ископајте,
    Са кремење гроба поравните,
    При главу ми чешму направите,
    При нође ми цвеће насадите,
    Стар да мине, воду да си пине,
    Млад да мине, цвеће да набере.

    Порекло песме: Хомоље, источна Србија

    ОдговориИзбриши